سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه هاست خوبی بخریم؟

 

چه هاست خوبی بخریم؟

 

هاست باز ارائه دهنده هاست های پرقدرت و نامحدود و با تجربه چندین ساله این افتخار را دارد تا میزبان سایتهای شما عزیزان باشد.در عصر تکنولوژی و ارتباطات، تجارت و کسب و کار شما به محل کار، شهر و یا کشورتان محدود نیست. با خرید هاست پربازدید از هاست باز شما این فرصت را دارید تا با تمام دنیا در تعامل باشید. در این بین امکانات مختلفی پیش روی شما است.  مهمترین این امکانات، اینترنت و وب می باشد. با داشتن یک وب سایت، شما دیگر محدود به یک نقطه و محل خاص نیستید.از جمله خدمات ارائه شده توسط هاست باز میتوان به سرویس های میزبانی لینوکس، میزبانی ویندوز، نمایندگی هاست، سرور مجازی و  سرور اختصاصی در معتبرترین دیتا سنترهای اروپا و کانادا و همچنین ثبت انواع دامنه های ملی و بین المللی اشاره کرد.تمامی سرویس های میزبانی وب (هاست) لینوکس و ویندوز هاست باز، بر روی سرورهای پرقدرت با پردازنده های  هاست یک سرویس دهنده خوب و با کیفیت باید مرتبا سرور های خود را هم از نظر نرم افزاری هاست باز و هم از نظر سخت افزاری به روز رسانی کند. زیرا سیستم های قدیمی امکانات کمتری در اختیار کاربر قرار میدهند و از طرفی مشکلات امنیتی فراوانی در آنها وجود دارد که باعث آسیب پذیری و قابل نفوذ شدن سرورها میشود.

 

 

وقتی یک نرم افزار آپدیت میشود علاوه بر اضافه شده امکانات جدیدتر به آن , از نظر مشکلات امنیتی هم ارتقا پیدا میکند و ایرادات موجود در آن رفع میشود. پس هنگام خرید هاست باید از نظر بروز بودن سرویس دهنده مطمئن باشید.

 

فضایی در یک سرور در محیط اینترنت می باشد،در اصطلاح میزبانی وب در اصل تخصیص دادن مقداری فضا بر روی شبکه جهانی اینترنت می باشد. این فضایی که به شما تعلق میگیرد جهت آپلود اطلاعات سایت بکار می رود و  توسط تمامی افرادی هاست باز که در هر نقطه جهان به اینترنت دسترسی دارند قابل مشاهده است.هاست باز سرویس هاست ارائه می دهد که شما بسته به نیاز خود و سایتتان می توانید یکی از این سرویس ها را انتخاب نمایید.

دامنه در واقع نام وبسایت شما می باشد که هرکس این نام هاست باز را در مرورگر خود وارد کند ، محتویات وبسایت شما نمایش داده می شود.

 

دامنه از دو قسمت نام و پسوند شکل گرفته است.مثلا mihanhosting.ir  در واقع ir پسوند و mihanhosting نام سایت هاست پربازدید می باشد.شما با توجه به سلیقه و نام کسب و کار خود می توانید یک نام برای سایت خودتان انتخاب کنید

 

3-برای داشتن سایت به چه مواردی نیاز است؟ 

برای داشتن یک سایت در گام اول شما باید اسمی برای سایتتان انتخاب کنید به عنوان مثال هاست باز شما می خواهید نام سایتتان rezai باشد بنابراین باید این اسم را ثبت کنید.اگر این اسم را کس دیگری ثبت نکرده باشد، شما می توانید با مبلغ شش هزار تومان نام rezai.ir را ثبت کنید، شما می توانید از هر پسوندی استفاده کنید ، پسوند های com بین المللی هستند.

در گام دوم شما باید فضایی خرید کنید که اطلاعات سایتتان را در ان وارد کنید.به این فضا هاست گفته می شود. قیمت ها در هاست ها با توجه به کیفیت و سرعت و بحث میزان حجم متفاوت است،گام سوم بحث موضوع سایت شما هست.و اینکه چه سایتی می خواهید داشته باشید.اگر قبلا سایت شما طراحی شده است می توانید اطلاعات سایت را در هاست اپلود کنید،اگر هنوز سایتی هاست باز طراحی نکردید می توانید با بخش طراحی سایت هاست باز در ارتباط باشید و یا از سایت های آماده هاست باز استفاده کنید.

منبع:

http://hostbaz.org/


باید ها و نباید های حمل و نقل بین المللی

 

باید ها و نباید های حمل و نقل بین المللی

 

ترخیص کالا اصطلاحی است که جهت اظهار کالا به گمرک و آزادسازی آن برای وارد کننده یا صادر کننده کالا مورد استفاده قرار می گیرد. 

فعالیت ترخیص کالا شامل آماده سازی و ثبت اسناد به صورت فیزیکی یا الکترونیک و محاسبه پرداختی ها شامل مالیات ، ماخذ تعرفه گمرکی ، سود بازرگانی ، حقوق گمرکی و تسهیلات ارائه شده توسط دولت به واردکنندگان و صادر کنندگان کالا می باشد. 

 

در بسیاری از کشورها کارگزاران گمرکی یا حق العمل کاران فعالیت خود را در زیر مجموعه فعالیت فورواردری کالا به انجام می رسانند البته تجارت های مستقل و خطوط کشتی رانی، وارد کنندگان و صادر کنندگان، عمده ی کارفرمایان حق العملکار گمرکی محسوب می شوند.

 

تخصیص کوتاژ با توجه به مدت اعتبار کابوتاژ کالا به گمرک مقصد می باشد (تا سه ماه بعد از انقضای کابوتاژ کالا اگر گواهی نامه ی گمرک مقصد از طرف صاحب کالا که خود  نشان دهنده ورود کالا است ارائه نشود، کالا حمل و نقل بین المللی به مقصد نرسیده استنباط می شود.) در این مرحله تشخیص مسیر گمرکی جهت ترخیص کالا به روش سیستمی صورت می گیرد که شامل دریافت کوتاژ ترخیص کالا می شود، کوتاژ در واقع کد شناسایی برای ترخیص کالا و اظهارنامه می باشد.

باید توجه کرد کالایی که ترخیص قطعی نشده برای گمرک در عوض وثیقه ای برای مطالبات گمرک چه در خصوص ترخیص کالای مورد بحث و چه در خصوص مطالبات معوقه ی حاصل از ترخیص کالاهای از پیش صورت گرفته می باشد. 

بر مبنای اظهار صورت گرفته یکی از مسیرهای سبز ، زرد و قرمز انتخاب می شود. 

گمرک پس از دریافت اسناد و مدارک ترخیص کالا به تشخیص هویت و تشخیص کارت بازرگانی می پردازد و در مراحل بعد به تشخیص نماینده قانونی جهت ترخیص کالا، وکالت نامه ترخیص و معرفی نامه، بررسی پروانه حق العملکاری و بررسی مطالبات معوقه و کنترل بدهی مربوط به ارزش کالا می پردازد. 

بر اساس ماده 3 قانون مقررات واردات و صادرات وجود کارت بازرگانی با اعتبار برای افرادی که ترخیص کالا به واردات به صورت تجاری اقدام می کنند یک امر اجباری می باشد.

همچنین سابقه کمپانی در تصادفات و خطرات احتمالی و به خصوص برای کمپانی های عظیم میلیارد دلاری همچون زنگ خطری محسوب می شوند  .

                      

 

فعالیت کسب و کار های حمل ونقل بین المللی می توان در توانایی های فورواردر و کریر نیز تعریف کرد . فورواردر روال های قانونی و کاغذ بازی ها را انجام و کریر وظیفه ی حمل فیزیکی کالا را شامل می شد .

 

در هر صورت ساختمان حرفه ی حمل و نقل بین المللی بسیار وسیع و همچنین انعطاف پذیری بالایی داراست ترخیص کالا ، حمل و نقل بین المللی . و با توجه به قوانین موافقت شده توسط کشور مبدأ و کشور مقصد انجام می شود .

 

این قوانین معمولاَ توسط عرف جاری بین 2 کشور مبدأ و مقصد تعیین می شوند و سازمان های دولتی عهده دار قانونگذاری و تعیین شرایط قانونی بین دو کشور می باشند .

 شرکت حمل و نقل بین المللی بهروش سریع با مسئولیت محدود با مشارکت تیمی متخصص در زمینه های ترخیص  کالا ، حمل دریایی ,حمل زمینی ,حمل هوایی و ترکیبی بهترین سرویس حمل را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

در دانش و صنعت حمل و نقل بین المللی ما بر این باور هستیم که اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه ترخیص کالا ، حمل و نقل بین المللی یک شرکت تلقی می شود. بهروش سریع دریچه ای نو به دنیای تجارت را به شما تاجران عزیز نشان خواهد داد با خدمات فوق العاده ای چون جلسه رایگان مشاوره ,تخفیف کرایه حمل برای تاجران خاص ,گزارش حمل آنلاین , استعلام قیمت ترخیص کالا و حمل متفاوت و مطالعه ی آنلاین در مورد هر آنچه از تجارت باید بدانید.

به صفحه اینستاگرام ما ملحق شوید و از اخبار لحظه به لحظه تجارت با خبر باشید. ترخیص کالا حمل و نقل بین المللی

منبع:

http://www.behraveshsarie.com    /

 


بک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

بک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

2. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی خرید بک لینک دائمی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

3. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، خرید بک لینک دائمی و ایرانی     باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

4. استاندارد ها برای خرید بک لینک چیست ؟

بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود اقدام به خرید بک لینک کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

دامین اتوریتی (Domain Authority  ): این مقدار که عددی بین صفر تا صد خرید بک لینک دائمی و ایرانی   است را شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌کند. 40 فاکتور در یک فرمول پیچیده، در محاسبه‌ی این عدد دخالت می‌کنند. فاکتورهایی مثل تعداد بک لینک ها و کیفیت آن‌ها، سن دامین و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی. هر چه این عدد به صد نزدیک‌تر باشد، ارزشمندتر است.

 

پیج اتوریتی (Page Authority): این مقدار هم مانند دامین اتوریتی، عددی است بین صفر تا صد و باز هم توسط شرکت سئوموز محاسبه و ارائه می‌شود. این مقدار نیز، با دخالت تعدادی فاکتورها، اما این بار منحصرا برای هر صفحه، جداگانه محاسبه می‌شود.

 

لینک‌های خروجی (External Link): قبلا گفته می‌شد که تعداد لینک‌های خروجی هر صفحه نباید بیش‌تر از 100 باشد. اما برخلاف آن‌چه در محیط نت فارسی رواج دارد، حالا دیگر تعداد لینک‌ها اهمیت اولیه ندارد. گوگل گفته که تعداد لینک‌های خروجی نباید نامعقول باشد، اما محدودیت صدتایی دیگر مطرح نیست. شناسایی «نامعقول بودن» تعداد لینک‌های خروجی خودش مکانیزمی دارد که تعداد لینک‌های خروجی، لینک‌های ورودی، حجم متن و فاکتورهای موثر دیگری، در آن دخالت می‌کنند.

 

تعداد ایندکس: هر چه تعداد صفحات ایندکس شده‌ی سایت لینک دهنده بیش‌تر باشد، بک لینک آن سایت معتبرتر خواهد بود.

 

پسوند دامین: گفته می‌شود که بک لینک از سایت‌های دات‌آی‌آر، به بهبود جایگاه سایت لینک شده در نتایج برای کاربران ایرانی کمک بیش‌تری می‌کند تا بک لینک از پسوند‌های دیگر. البته شخصا این مورد را تایید نمی‌کنم چرا که منبع موثقی برای این گفته سراغ ندارم.

 

پیج‌رنک گوگل: هم‌چنین گفته می‌شود که تاثیر پیج‌رنک گوگل در اعتبار بک لینک ها از بین رفته خرید بک لینک دائمی و ایرانی   است. اما این گفته را صحیح نمی‌دانم و معتقدم که بالا بودن پیج‌رنک، مستقیم و غیرمستقیم هم‌چنان در اعتبار بک لینک موثر است و هر چه پیج‌رنک گوگل وب‌سایتی بالاتر باشد، اعتبار بک لینک آن به شکل تصاعدی بالاتر خواهد بود.

 

لینک‌های مخفی: بک لینک‌هایی که در صفحه، مخفی شده باشند، خرید بک لینک دائمی و ایرانی   گوگل را معمولا مجاب می‌کند که بک لینک، خریداری شده است و از این بابت می‌تواند ضررش بیش‌تر از سودش باشد.

 

 

ارتباط موضوعی: بک لینک از وب‌سایتی که موضوع مرتبط با وب‌سایت شما نداشته باشد، می‌تواند به اعتبار وب‌سایت صدمه بزند. اگر فکر می‌کنید که گوگل نمی‌تواند ارتباط موضوعی بین وب‌سایت‌ها را به خوبی تشخیص بدهد، اشتباه می‌کنید!

منبع:

http://www.backlinkshop.net/


آیا بک لینک ایرانی بخریم؟

 

آیا بک لینک ایرانی بخریم؟

 

 

در علم سئو، بک لینک جایگاه ویژه‌ای دارد. چنان‌که در مستند تولید سال 2007، با نام «پشت صحنه گوگل (Google: Behind The Screens   )»، اذعان می‌شود که شالوده‌ی سیستم رتبه‌بندی گوگل بر اساس تعداد بک لینک وب‌سایت‌ها بنا شده است. فردریک والایز [در گوگل‌پلاس،فیس‌بوک،توییتر]، که آن زمان متخصص ارشد محصولات بک لینک ایرانی آنلاین برای گوگل ادوردز (Senior Online Product Specialist for Adwords) بود، در این مستند که تماشای آن را توصیه می‌کنم، در پاسخ به سوال مجری درباره‌ی چگونگی رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در صفحه‌ی نتایج گوگل،بک لینک پاسخ می‌دهد که: «رتبه‌بندی سایت‌ها بر اساس لینک‌های ورودی آن‌ها صورت می‌گیرد. منطق این ایده بر این اساس است که به فرض اگر شخصی، وب‌سایتی درباره‌ی گل‌ها داشته باشد و وب‌سایتش اعتبار مناسبی در زمینه‌ی کاری خود داشته باشد، پس احتمالش زیاد است که سایر وب‌سایت‌ها بک لینک ایرانی به وب‌سایتش لینک بدهند؛

بک لینک خوب؛ بک لینک های مضر هم وجود دارند؟

 

بله. همه‌ی بک لینک ها مفید نیستند. فاکتورهایی که در ادامه برای تشخیص بک لینک با کیفیت آورده می‌شود، قطعا تمام المان‌هایی نیستند که گوگل برای این موضوع استفاده می‌کند، اما می‌شود گفت مهم‌ترین آن‌ها هستند. اغلب اوقات، ضعیف بودن یک یا چند تا از فاکتورهای زیر برای یک عدد بک لینک باعث ضربه‌ی جدی به وب‌سایت نمی‌شود؛ اما در نظر داشته باشید که حجم زیاد بک لینک بی‌کیفیت ممکن است خسارت‌های اساسی به وب‌سایت شما وارد کند. این‌که «زیاد» یعنی چقدر را تقریبا نمی‌توان پاسخ داد؛ برای همین بهتر این است که همیشه بک لینک های وب‌سایتمان را مونیتور کنیم و در مواقع نیاز، تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. تعدادی از فاکتورهای سرنوشت‌ساز درباره‌ی بک لینک ها، به علاوه‌ی اینفوگرافیک بک لینک «آناتومی یک لینک» در زیر آورده شده است.

 

سئو: زمانیکه تمام بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر در دو یا سه کلمه پیشرفت بک لینک ایرانی اما جدا از این شرکت‌های ثالث، خود گوگل وبمستر تولز بک لینک   هم بخشی برای بررسی و مونیتورینگ بک لینک ها ارائه کرده که البته نسبت به شرکت‌های بالا، امکانات بسیار اندکی دارد. اما اگر شما خصوصیات بک لینک خوب را به درستی فهمیده باشید، می‌توانید تا حد معقولی با استفاده از درک و هوش شخصی‌تان، لینک‌های ورودی به وب‌سایت را که گوگل وبمستر تولز نشان می‌دهد، بررسی کنید و آن‌هایی که بی‌کیفیت هستند و حتم دارید که به سئوی وب‌سایت شما ضرر می‌زنند را حذف یا Disavow کنید. در آینده مطلبی مخصوص چگونگی تشخیص  بک‌لینک‌های بی‌کیفیت، بک لینک ایرانی  نحوه‌ی برخورد، حذف و یا Disavow کردن آن‌ها  خواهم نوشت که به نظرم مبحث بسیار مهم و ظریفی است.

بله. وب‌سایت‌های زیادی هستند که با بک لینک به اصطلاح بالا آمده‌اند. اما هر سایتی بک لینک مثل بدن هر انسانی، شرایط خاص خودش را دارد. لزوما یک قرص و یک دارو برای همه‌ی بیمارانی که مبتلا به یک بیماری هم هستند جواب نمی‌دهد. نمی‌شود گفت چون این وب‌سایت توانسته، پس برای وب‌سایت من هم قطعا کار می‌کند. فاکتورها و متغیرهای بسیاری در شناسایی وب‌سایت شما توسط بک لینک الگوریتم‌های گوگل موثر هستند.

منبع:

http://www.backlinkshop.ir/