سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه هاست خوبی بخریم؟

 

چه هاست خوبی بخریم؟

 

هاست باز ارائه دهنده هاست های پرقدرت و نامحدود و با تجربه چندین ساله این افتخار را دارد تا میزبان سایتهای شما عزیزان باشد.در عصر تکنولوژی و ارتباطات، تجارت و کسب و کار شما به محل کار، شهر و یا کشورتان محدود نیست. با خرید هاست پربازدید از هاست باز شما این فرصت را دارید تا با تمام دنیا در تعامل باشید. در این بین امکانات مختلفی پیش روی شما است.  مهمترین این امکانات، اینترنت و وب می باشد. با داشتن یک وب سایت، شما دیگر محدود به یک نقطه و محل خاص نیستید.از جمله خدمات ارائه شده توسط هاست باز میتوان به سرویس های میزبانی لینوکس، میزبانی ویندوز، نمایندگی هاست، سرور مجازی و  سرور اختصاصی در معتبرترین دیتا سنترهای اروپا و کانادا و همچنین ثبت انواع دامنه های ملی و بین المللی اشاره کرد.تمامی سرویس های میزبانی وب (هاست) لینوکس و ویندوز هاست باز، بر روی سرورهای پرقدرت با پردازنده های  هاست یک سرویس دهنده خوب و با کیفیت باید مرتبا سرور های خود را هم از نظر نرم افزاری هاست باز و هم از نظر سخت افزاری به روز رسانی کند. زیرا سیستم های قدیمی امکانات کمتری در اختیار کاربر قرار میدهند و از طرفی مشکلات امنیتی فراوانی در آنها وجود دارد که باعث آسیب پذیری و قابل نفوذ شدن سرورها میشود.

 

 

وقتی یک نرم افزار آپدیت میشود علاوه بر اضافه شده امکانات جدیدتر به آن , از نظر مشکلات امنیتی هم ارتقا پیدا میکند و ایرادات موجود در آن رفع میشود. پس هنگام خرید هاست باید از نظر بروز بودن سرویس دهنده مطمئن باشید.

 

فضایی در یک سرور در محیط اینترنت می باشد،در اصطلاح میزبانی وب در اصل تخصیص دادن مقداری فضا بر روی شبکه جهانی اینترنت می باشد. این فضایی که به شما تعلق میگیرد جهت آپلود اطلاعات سایت بکار می رود و  توسط تمامی افرادی هاست باز که در هر نقطه جهان به اینترنت دسترسی دارند قابل مشاهده است.هاست باز سرویس هاست ارائه می دهد که شما بسته به نیاز خود و سایتتان می توانید یکی از این سرویس ها را انتخاب نمایید.

دامنه در واقع نام وبسایت شما می باشد که هرکس این نام هاست باز را در مرورگر خود وارد کند ، محتویات وبسایت شما نمایش داده می شود.

 

دامنه از دو قسمت نام و پسوند شکل گرفته است.مثلا mihanhosting.ir  در واقع ir پسوند و mihanhosting نام سایت هاست پربازدید می باشد.شما با توجه به سلیقه و نام کسب و کار خود می توانید یک نام برای سایت خودتان انتخاب کنید

 

3-برای داشتن سایت به چه مواردی نیاز است؟ 

برای داشتن یک سایت در گام اول شما باید اسمی برای سایتتان انتخاب کنید به عنوان مثال هاست باز شما می خواهید نام سایتتان rezai باشد بنابراین باید این اسم را ثبت کنید.اگر این اسم را کس دیگری ثبت نکرده باشد، شما می توانید با مبلغ شش هزار تومان نام rezai.ir را ثبت کنید، شما می توانید از هر پسوندی استفاده کنید ، پسوند های com بین المللی هستند.

در گام دوم شما باید فضایی خرید کنید که اطلاعات سایتتان را در ان وارد کنید.به این فضا هاست گفته می شود. قیمت ها در هاست ها با توجه به کیفیت و سرعت و بحث میزان حجم متفاوت است،گام سوم بحث موضوع سایت شما هست.و اینکه چه سایتی می خواهید داشته باشید.اگر قبلا سایت شما طراحی شده است می توانید اطلاعات سایت را در هاست اپلود کنید،اگر هنوز سایتی هاست باز طراحی نکردید می توانید با بخش طراحی سایت هاست باز در ارتباط باشید و یا از سایت های آماده هاست باز استفاده کنید.

منبع:

http://hostbaz.org/